tisdag 10 april 2012

Påsken är över!!

Påsken är över och det även min arbetshelg och det är så förbaskat skönt!! Det har varit så mycket på jobbet hela helgen så idag njuter jag av att det regnar och stormar ute för det betyder att jag kan med gott samvete stanna inne hela dagen och inte göra speciellt mycket!! Hela dagen ska jag bara vara ledig!! Kanske rensa lite bland lite kläder men det får vara max! Det är så förbaskat skönt!! Nu är det förhoppningsvis ett bra tag innan jag behöver jobba en högtid igen.. För förhoppningsvis kommer jag vara mammaledig de kommande.. Och det ska bli så skönt och något overkligt.. Jag? Mammaledig? 

Det verkar som att det är nån där inne iaf.. Magen växer och den som bor i magen gör sig hörd! Sprattlar och grejar runt! Det är så häftigt att få känna att det verkligen bor nån i min mage!! Idag går vi in i vecka 21 så det är väl inte så länge kvar tills jag kan känna en riktigt spark och inte "bara" fjärilar och kolsyrebubblor! Och då får även Andreas känna grodan.. Blir väl lite mer verkligt då! För det är otroligt att den gör sig hörd där inne! Hej Hej! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar