söndag 1 april 2012

Söndag igen då..

Varför går helgen alltid så fort?! Nu är det snart dags för ny arbetsvecka och därpå påskjobb.. Så många av er som får vara lediga hela påskhelgen medan jag ska vara på jobbet torsdag t.o.m måndag.. Bra med pengar men ändå jag vill vara ledig, i stugan, på isen, i solen.. Inte bitter alls... inte alls.. 

Även fast helgen redan är slut så har det varit en väldigt bra helg! Igår lördag så var vi och tittade på en barnvagn! Det är ju helt galet att vi måste leta efter en vagn, ska vi verkligen ha barn!? Galet men oj så roligt! Tror nästan att vi kom överens om vilken vi ska ha! Känns skönt att kommit till det så att vi bara nu behöver beställa den och betala den.. och sen i augusti även använda den! Längtar! 

Sen var det äntligen dags för en efterlängtad middag med alla Boden-tjejer! Stina, Johanna, Malin, Hanna och jag träffades för surr och middag! Alltid lika trevligt att hänga med dem och det händer alldeles för sällan.. Detta var nog sista gången vi sågs utan små små barn.. 3 av 5 som satt där runt bordet har babykula och drack vatten.. Och för Stina är det verkligen snart dags för! Spännande! Verkligen en babyboom i vårt gäng.. Tror vi är 5 nu som går i väntans tider av de närmsta.. Det är ju helt tokigt! Vi behöver ingen mammagrupp med tjejer utifrån vi kan bara hänga med varandra så har vi vår grupp! Ska bli så roligt!

Efter middagen bar det iväg på 30årsfest för Diana! Om än att jag kom lite sent så hann jag fira henne lite! Trevligt att få komma ut och träffa lite folk! Vi åkte hem relativt tidigt för Andreas har visningar idag och jag var så rackarns trött.. Så nu ska jag njuta av min egentid och läsa nya Sköna Hem medan Andreas är ute och visar lägenheter! Hoppas ni alla har en skön söndag!! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar