fredag 20 januari 2012

Friday

Igår när jag kom hem från jobbet trött och sliten så låg det ett fint vitt paket med lila snören på min kudde och väntade! Hur glad blir man inte då?! Världens finaste pojkvän hade köpt mig ett par underbara hemmabyxor! Rutiga flanellbyxor från Peak. Väldigt sköna! Ville bara stanna hemma och mysa i dem hela dagen men skötte mig och åkte till jobbet.. Mina gamlingar får väl packas undan nu då.. Men det är ok!

Ikväll har jag ensamtid för Andreas har nåt galej med jobbet! Så jag passar på att äta det jag vill, se en tjejfilm som Andreas bara suckar åt när jag vill se och bara mysa i mina nya brallor! Har faktiskt en väldigt skön kväll! Vi får väl se sen om det blir att agera taxi åt han som är ute och svirar..

Hoppas ni där ute har en skön fredag och att er helg blir allt det ni önskar!  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar