söndag 29 januari 2012

Drömmar om Bäckerskäret

Idag sken solen in genom fönstret i vardagsrummet, vet ni, jag tror det var vårsolen som sken! Det kändes verkligen som så! Och då genast så tänkte jag på stugan.. Havet, solen, lugnet, luften.. Åh vad jag längtar dit! Det känns som att våren närmar sig nu när nästan januari äntligen är över.. Tänk vad mycket härligt vi har att se fram emot nu när våren kommer! Solen återvänder och vi kanske kanske kan börja få lite färg på huden igen.. Ligga i en snödriva i stugan och sola, grilla lite, basta, köra skoter.. Dessa varma tankar ska jag ta med mig till helgens sista arbetsdag.. Kanske blir det lite lättare då! Hoppas ni alla har en skön söndag! Tänk inte på mig som måste gå och arbeta.. 

Drömmar.. 
Mys med tanten på isen.. 
Alva förbereder ett hopp från sovstugetaket..
Och hon sitter perfekt! 
Moster fick ta fram spaden för att skotta fram skon.. 
Snöbollsattack! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar