måndag 9 januari 2012

Äntligen Måndag!

Ledig idag efter en helg fylld med jobb och slit, ska njuta och ta det lungt! Jag går fortfarande runt i morgonrock, sovit länge och småtittar på dålig skräptv, bara för att jag kan! Först tänkte jag att jag inte skulle göra så mkt idag men tror nog att jag ska som smått börja städa undan julen lite. Den är ju som över nu för den här gången och visst känns det som att vi borde lämna plats så våren kan komma nu?! Även fast våren känns långt borta.. Idag är det -6 och lite vitt ute! Värsta vintern här i Stockholm ju! Aldrig varit med om dess like.. Brr.. Hade gärna varit i Boden med -20 och 70 cm snö! Längtar efter riktig bitig vit vinter!! 

Så en kopp te till sen är det dags för bockarna och stakarna att gå i ide några månader! Sov så gott, vi syns om några månader igen! För ni vet att tiden går så fort, snart ska de plockas fram igen.. Men först vår!! 

Ser ni att det är vitt ute?! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar