onsdag 24 augusti 2011

Lisa & Olof = Sant

I lördags var det äntligen dags för bröllop! Lisa och Olof skulle få varandra på riktigt! Och vilket bröllop det var! Bröllopsakten i kyrkan var så fin och rörande, fina ord och underbar sång. Det strålande verkligen om dem så lyckliga de var! Nu när de utbytt ringar och kyssar så var det dags för fest! Mot Perbackagården! Det blev smarrig mat i mängder, goda drycker av olika slag och en bröllopstårta i flera lager som smekte gommen. När all mat var uppäten, baren öppnat och alla nära och kära hållit sina tal, inklusive mig, så sparkade vi av oss skorna och styrde mot dansgolvet. Och som vi dansade! Jag har fortfarande, idag onsdag, ont i fötterna! Men så värt det var! Bröllopsdagen blev verkligen lyckad och det vet jag även att brudparet tyckte!

Tack igen Lisa och Olof för att jag fick vara med på er dag och fira den tillsammans med er! Ni var så vackra och jag vet att ni kommer få ett långt lyckligt liv tillsammans som gifta.
   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar