onsdag 10 augusti 2011

Gårdagens

Igår efter jobbet mötte jag upp mina fina arbetskollegor Sanna och AnnaMy för en after work och lite mys. Vi strosade genom Gamla stan och landade till slut på café Tabac för att mumsa i oss tapas. Oj så gott det var! Oj så mätta vi blev! Sedan fortsatte vi vårt flanerande och stannade upp på ett litet fik för lite varm choklad och en liten bulle.. Bullen var ta mej fan det största jag sett! Nästan en hel middagstallrik.. men ner slank den! Ja iaf halva för jag och A-M delade.. Var verkligen en jättemysig kväll! Det ska vi göra om tjejer, fast då utan jobb dagen efter! Tåls att säga det igen, vilken tur jag har som fick detta jobb och då dessa fina kollegor på köpet! Så glad att jag har dem! 

AnnaMy och Sanna


Tapas!


Gamla stan

Underbart litet torg mitt i allt

Bulle och choklad

Systrarna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar