onsdag 17 augusti 2011

Det blir inte alltid som man tänkt sig..

Jobbar eftermiddag idag så hade storslagna planer på att kliva upp tidigt, ta mig ut på en promenad, packa och städa innan jag måste åka mot jobbet.. Dagen började inte som jag tänkt mig eftersom jag ställde om klockan och sov lite till, det var ju så skönt i sängen.. Åt frukost framför datorn och surfade visst lite för länge för att hinna med det övriga jag tänkt.. Så promenaden och städet fick stå över idag eftersom packa måste jag hinna med eftersom att jag imorn direkt efter jobbet åker ut till Arlanda. Drar till Boden över helgen för nu är det dags för bröllop igen!  

Varför är det så med mig att jag har så stora planer på mornarna men att de oftast går i stöpet?! Måste sluta va så slö och svårstartad tror jag! =) 

Nu stressa vidare så jag hinner med tåget som tar mig mot Karolinska Huddinge!

Puss&Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar