lördag 30 juli 2011

Macarons

Gillar verkligen mitt jobb! Så glad att jag har det! Kvällen bestod av mycket spring och lite lugn och ro. Jag och den fina tjej jag jobbade med var helt slut efter denna kväll.. Men nu är den över och ja, vi överlevde ju! Bra gjort av oss Anna-My! Vi hade nog klarat helgen tillsammans iaf.. ja ja, nästa gång! 

Nåt som gör mitt jobb så trivsamt och bra är alla fina patienter och deras anhöriga. Idag var det extra trevligt! En av våra patienter hade en bagare på besök, ja bagare å bagare, han ägde företaget som bakade, och dessa fina macarons hade han med sig! De var utsökta! Fick smaka en skogsbär, en citron och en passionsfrukt! Mums! Mums tyckte nog även Viktoria och Daniel att de var eftersom de hade likadana på sitt bröllop.. 

citron, skogsbär, pistage och tahiti vanilla. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar