måndag 11 juli 2011

30års galej

Så i lördags slog vi till och hade en liten tillställning för att fira mina 30 år! Vi höll till i systers Lada och åt middag, gick tipsrunda och mest av allt, skrattade vi och skålade! Hade en supertrevlig kväll! Hoppas alla ni som kom och gjorde min kväll också hade en bra kväll! Verkade så iaf! Och en av de bättre sakerna med kvällen var ju min finfina present de hade fixat! När jag såg den orangea färgen på kartongen hann min hjärna tänka "Hermés" men jag lugnade mig lite MEN så rätt den hade! Världens mest underbara sjal låg där! Min lycka var total! Tårar! Skratt! Underbart! Ni kunde inte hittat på nå bättre! Tack igen! Blir svår att slå..








Men kvällen handlade ju inte bara om min sjal, om än mycket, men utan om mina fina vänner som kom och firade mig! Utan er vet jag inte va jag hade gjort! Tack igen!



                                                    

 
                                      















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar