söndag 10 november 2013

USA

Ja här har verkligen inläggen ekat med sin frånvaro! Tror jag skyller på jobbet.. Det är så mycket där att när jag kommer hem är min hjärna tom och bara vill vila, inget av värde att skriva.

Men nu jäklar kommer det ju ett inlägg! Just nu är jag på Arlanda och inväntar mitt flyg som ska ta mig till Ohio, USA! Jag ska åka dit i jobbets räkning för att hämta stamceller till en patient! Ska bli så spännande men även väldigt läskigt! Känns nervöst att åka helt själv.. Jag är stolt över att jag fått förtroendet! Bara allt blir rätt och att jag inte missar några flyg så är jag nöjd! 

Blir två nätter på hotell. Måndagen kommer jag spendera på en stort shoppingcenter och på tisdagen bär det av hemåt igen efter att jag plockat upp cellerna! Då väntar en lång flygresa innan jag är hemma i Stockholm igen.. 

Och Sigge, kommer sakna han så! En natt har jag varit utan honom, hur ska detta gå?! Gissar att han får det rätt mysigt med sin pappa.. Saknar er redan! ❤ 

Ska försöka njuta av den här ensamtiden nu.. Läsa, sova, slappa och bara vara! Håll tummarna för mig nu! Då kör vi! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar