tisdag 12 november 2013

Columbus, Ohio

Så då var man USA då! Resan hit gick smidigare än väntat, 9 timmar kändes som kanske 4..! Satt väldigt bra, god mat och dryck, sov till och från, film och tidningar! Så enkel ska en lågflygning alltid kännas! Det jobbigaste var att vänta på Newark i NY på nästa flyg. Var så trött.. 

När jag väl var på hotellet var jag helt slut! De där timmarna hit och dit spelar verkligen ett spratt med en.. Här är vi 7 timmar efter Sverige. Efter en lång varm dusch kröp jag ner i en megastor säng och glodde lite tv och efter en stund somnade jag gott.. 

Men sen har jag vaknat till och från hela natten.. 04:30 var jag i princip klarvaken! Pust.. 06:30 klev jag iaf upp! Men jag har inte hunnit känna efter hur trött jag varit idag för jag har varit och shoppat! Och som jag har shoppat! Galet! Men inte ofta man är i USA! Då ska allt bara släpas hem då..

Nej, bäst att sova då! Nu är klockan 21 eller ja, 04.. Så det är dags! Lika bra att inte vända på tiden eftersom jag drar hemåt imorn kväll! Verkligen bara tur och retur, men nu längtar jag hem till mina killar! ❤ 

Utsikten från Newark flygplats, Manhattans skyline! Så nära men ändå så långt borta! 
All american breakfast 
Så tråkig utsikt..
Lunch..
Dryckespaus i shoppingen
Dagens verk!
Sängläge..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar