tisdag 23 juli 2013

Du är så söt när du sover..

Men Sigge, varför sover du så dåligt?! Jag som din mamma orkar inget mer.. Igår natt var det första natten ensam med mig utan att få amma.. Vilken jävla natt! Värsta hittills! Han vrålade och krängde, hulkade och vägrade! Mitt lilla hjärta.. Hoppas han kan sova bättre i natt, så även jag får sova lite för idag har jag varit helt knäckt.. Jag har alltid klagat på att jag sovit dåligt när jag ammat men kanske inte var så farligt iaf! Men jag ska kämpa så kanske vi har kommit till det att vi ammat färdigt! Usch så konstigt det känns.. Har han blivit så stor?! 

Har idag som träningsvärk i hela kroppen efter att ha skakat han hela natten.. Tänk själv att skaka 13 kilo flera timmar i sträck!! Så nu har jag tagit upp vagnen så jag kan skaka han i den istället! Så nu säger vi god natt och alla ni håller tummarna för mig inatt! (Bilderna är nu mer suddiga på grund av min dåliga telefon eller att Sigge aldrig sitter still, så ni vet!) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar