lördag 13 juli 2013

Dagarna tickar på..

Men shit vad dagarna rusar fram! Egentligen gör vi inte så mycket utan bara är och njuter! Igår däremot så var jag ut och åt middag med några vänner och då var Sigge med moster och André! Kändes lite konstigt att lämna han men jag vet ju att han skulle ha det bra med dem så det gjorde det hela lite lättare! Hade en liten stress över mig hela kvällen men försökte slappna av och inte tänka för mycket på dem där hemma. De hade haft en väldigt bra kväll! Skönt! Då vet vi att det funkar! Får vi göra om när Andreas kommer upp.. 

Nu ligger han här i min famn i mormors pensionärsfåtölj.. Vaknade till efter att han somnat och kunde inte somna om, så vyssjade han lite här i famnen och nu sover han så sött! Mammas älskling! Mammas prickiga älskling.. Stackarn har blivit biten av knott och mygg så han ser helt galen ut, stackarn! 

Nu får filmen sluta så jag får gå och lägga mig.. God natt! 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar