måndag 3 juni 2013

Asgarv!

Måste bara berätta, har ikväll skrattat så mycket att jag kommer ha träningsvärk i magen imorn! Åh, herregud, ni skulle vart med! 

Sigge skulle duscha, skrattar nu bara jag ska skriva det här, och då brukar vi ibland tvätta han genom att jag har han i famnen i duschen.. Lättast så! Så jag hoppar in i duschen, pappan och S kommer in efter på toaletten. Andreas tar av Sigges blöja och gör han redo för dusch men vad han missar är att Sigge har lämnat en liten present där i blöjan. Denna present faller ur, ja bajset, och hamnar på golvet utan att Andreas ser det.. Ja, ni kan ju gissa, han kliver rakt i högen!! Smack!! Och denna man har väldigt svårt att byta bajsblöjor och är allmänt äcklad av bajset så den kalabalik som nu utbryter är totalt galen! "Ta han, ta han!!" skriker han hoppandes på ett ben.. Vi skrattar och hulkar och skrattar!! Tårarna sprutar!! Andreas skuttar på ett ben..! Stackars Sigge fattade noll och skrattade med han oxå, det är väl så man ska göra.. Det var helt galet! Paniken, äcklet, hoppandet, bajset, ja jävlar va jag och även Andreas skrattade! Vi kan säga så utan några närmare detaljer att det blev lite att tvätta och skura ikväll.. 

Sorry Andy, var tvungen att berätta! ❤ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar