söndag 3 mars 2013

Söndag!

Det är så skönt att vara hemma här i norr, man andas en annan luft och har ett annat lugn.. Som det ska vara! Man åker förbi till sina vänner lite mer spontant, en sån dag har det varit idag!

Ser ni hur söta de är de två små när de "leker" tillsammans?! Mest tittar de på varann och petar lite lätt men snart kommer de leka för fullt! Idag när jag var hos M & J och hängde och vi var i köket och de två små var kvar ensamma i vardagsrummet. Jag stod och iakttog dem och plötsligt så kröp Matilda sakta fram och pussade Sigge på pannan! Men sötnosarna! Det hade jag velat ha på foto eller film.. Var en väldigt mysig dag med god mat och skidor skidor skidor.. Äntligen ett VM-guld och inte dessa eviga silver! Bra jobbat Olsson!

Gårdagens tjejfest satte sina spår även fast jag inte drack en droppe.. Hur trött som helst så nu ska jag göra mig redo för sängen! Sov så gott nu folket! Och den där tjejfesten gör vi om, galet roligt ju!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar