söndag 24 mars 2013

Söndag igen..

Åter är vi här, söndag! En ny vecka stundar och det en kort en, halvdag torsdag och sen långledig påsk! Önskar vi kunde få vara hemma i stugan i påsk men så blir det inte detta år heller, nästa kanske! I år blir vi hemma i Stockholm med drar mot Boden torsdagen efter påsk, vi längtar!

Haft en skön dag idag! Var en sväng på stan, faktiskt utan Sigge, han tog en promenad med pappa.. Hann med lite loppis på Hötorget med Hanna, som vanligt. Denna söndag hittade jag denna fina oljelampa! Den är redan putsad och redo för att få lysa, bara hitta rätt plats..

Nästa vecka får jag nog hoppa över loppisen om jag ska fortsätta hitta massa saker.. Alltså, jag borde inte shoppa med min nu mer feta inkomst, därför borde jag inte gå på loppis mer!

Nu se Barnläkarna på Svt, idag om hjärttransplantation på barn!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar