tisdag 4 december 2012

Julafton!

Idag har jag varit och hämtat mina nya glasögon och det känns som julafton! Så roligt att få förnya sig lite, håret nästa.. Ska bli roligt att kunna byta glasögon lite efter humör, kläder och känsla nu när jag har fler par än bara ett! Hmm, vilka ska vi börja med..?!

Idag har det även varit vår första träff med mammagruppen på BVC. Det blev lite massage och allmänt prat om våra små. Sigge fick även sitt vaccin så vi får se om han reagerar nåt.. Han sover än så vi får se under kvällen! Visst blev han lite ledsen men det gick förvånansvärt bra, men det kändes i mammahjärtat.. Lilla stackare!

Efter träffen gick jag och två andra mammor och fikade lite. Väldigt trevligt att träffa några andra och prata lite. Mycket barnsnack vill jag lova men väldigt trevligt! Det hoppas jag vi gör igen! En av tjejerna bodde passande i huset brevid oss, så vi tror jag kommer träffas fler gånger. Ska bli roligt att knyta lite ny bekantskap!

Nu börjar det knorra i vagnen.. Ha en skön kväll!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar