torsdag 16 augusti 2012

Projekt furuskåp!

Är så sugen på att köpa oss ett fult gammalt vitrinskåp på Blocket och måla det och piffa upp det lite för att ha i köket! Detta är varifrån jag fått inspirationen, en annons på ett jättefint hus hemma i Boden. Men eftersom vi nu inte köper det och flyttar dit så får man väl ta lite av den underbara inredningen och flytta den hit..?

Bild från: http://www.hemnet.se/bostad/villa-4rum-bodsvedjan-bodens-kommun-bataljonsvagen-38-4057435

Så då hittade jag detta fula gamla skåp på Blocket. Lagom stort för vårt lilla kök, var jag tänkt ha det. Slipa det och sen måla det! Antingen bara måla i vitt eller våga måla med en färg. Kanske samma som färg inspirationsbilden eller kanske nån rosa nyans.. Eller svart.. eller grönt, gult.. Oj så många val! Vad tycker ni? Vad hade ni valt?! Vitt inuti och sen några lampor! Kommer ju bli svinbra! Bara få ok från sambon då.. Vore inte detta ett perfekt projekt att ha att pyssla med medan jag väntar på bebben som inte verkar vilja komma ut? Grodan lär väl inte komma ut förrän i september och fram tills dess är det ju länge kvar.. Jag behöver nåt att göra om dagarna.. 

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar