fredag 17 augusti 2012

Fredag igen!

Ja, fredag igen då.. För mig hade det lika väl kunnat vara tisdag eller onsdag. För jag går ju mest bara hemma och väntar så dagarna liksom blandas ihop och har ingen speciell klang! För i vanliga fall är ju fredagar speciella! Laddningen inför helgen.. Men nu, som en vanlig dag! Jag klagar inte över att jag får vara hemma men man blir bara uttråkad vissa dagar. Hade vart omöjligt att vara på jobbet, det hade jag aldrig orkat. Så nu måste jag fixa mig ett projekt! Så skåpet hade ju vart perfekt men vi har inte kommit till nåt beslut än.. Så återkommer med det! Men det jag ska börja med idag är att sy två filtar till barnvagnen! Bara det att ta sig ner i källaren då för att hämta symaskinen.. Inga problem med att ta sig ner men det är bara det att komma sig för att göra det... Ja, jag är nog lite förslöad av all ledighet och sommarvärme! Men nu jävlar ska jag lyfta häcken och gå ner! Pang bom!


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar