söndag 22 juli 2012

Madde 30 år!

Så igår, mer än ett halvår senare, firade vi att Madde fyllt 30 år! Madde trodde vi skulle äta en lugn middag som hon varit med att planera men vi planerade på sidan och fixade ihop en överraskningsfest till henne! Så jäkla överraskad hon blev! Så bra! Hon hade då inte fattat nåt av vad vi hållt på med!

Lina hade lagat all god mat vi åt, bra gjort Lina! Allt var väldigt gott, bra planerat och fint piffat där hemma hos er!

Det blev t.o.m lite lekar på gräset som Malin och hennes dalmas styrt ihop! Det bästa är ju att jag bär på ett grymt frikort så jag fick sitta brevid och hejja på! Väldigt roliga lekar att titta på! Var säkert även roligt att leka av sig lite..

Och sen vet ni var det bar av, mot baren! För de flesta.. Det var en väldigt trevlig och rolig kväll och barbamamma och barbapappa höll ut till närmare ett men sen var det bara hem och bädda ner mig! Känns som att jag festade igår för jag är så rackarns trött!

Tack alla för en mycket trevlig fest för vår fina Madde! Och grattis igen Madde 30 år, närmare 31 än 30 men ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar