lördag 30 juni 2012

❤ Tequila ❤

Jag har dragit mig att skriva detta, för genom att göra det så blir det verkligt och verkligt vill jag inte att det ska vara... Så det är med stor sorg i mitt hjärta som jag skriver det här..

I förrgår, den 28 juni 2012, fick min fina underbara kära älskade hund Tequila somna in.. Det är så ofattbart jobbigt att hon inte finns med oss nå mer! Det gör verkligen ont i mig.. Men åldern hade hunnit ikapp henne och hennes 14 år.. Nu är hon i hundhimlen och busar med Atos.. Hoppas ni har det mysigt tillsammans! Vi saknar er båda i massor, varje dag, året om.

Hon var verkligen världens bästa hund och jag kommer sakna henne så ofantligt mycket! Hon var min bästa vän och lämnar ett stort hål i mitt hjärta.. Hon var en trogen följeslagare som alltid var sugen på att kramas och kela! Jag saknar hennes mjuka päls mot min kind.. Jag saknar att behöva putta ut henne för att kissa en dag som denna då regnet öser ner.. Jag saknar att det är trångt i soffan eftersom hon bredde ut sig i halva.. Jag saknar att hon inte kom och mötte mig igår när jag kom hem till sävast och inte kom hon heller och mötte mig när jag kom till stugan... Jag saknar hennes nos på mitt ben när hon satt under matbordet och inte-tiggde.. Ostmackan och te på kvällen kommer inte bli det samma utan henne.. Tequila, mammas hjärta.. Jag saknar dig så otroligt mycket och du är mig så otroligt saknad! Jag älskar dig min underbara vovve!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar