söndag 24 juni 2012

Check Check

Punkterna på Listan checkas av en efter en, listan på bebisfix. Idag har vi faktiskt avverkat många, vilket känns så skönt och ger mig lite lugn! För jag börjar känna mig lite stressad över det som komma skall och jag som ska vara borta hela juli.. Så vill ha det mesta löst innan jag åker hemåt norr. Så nu är det bara bilbarnstolen som är kvar att hämtas, eller ja, få låna av Andreas kollega. Sen är det bara lite småpyssel kvar som vi väntar med att fixa i augusti. Lite av småpysslet har jag dock börjat med idag, typ som att tvätta alla små söta kläder. Hur ska nån kunna ha så här små kläder? Och sockar, har nån så här små fötter?! Ser fram emot att få träffa den lilla galningen som bor i min mage! Två månader kvar nu! 
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar