tisdag 29 maj 2012

Midsommarplaner..

Känns ju helt galet fel att börja planera midsommarafton redan nu men det kanske är dags, det är ju bara en månad kvar. Känner att i år kanske det inte kommer bli världens mest röjjiga midsommarfirande för mig men nåt måste ju vi göra iaf! Kan ju inte sitta hemma och uggla! Det verkar som att det kommer bli samma firande som förra året men i ärlighetens namn är jag inte så peppad men det kommer nog ändras när det närmar sig. Får hoppas på det iaf! Tror opeppet kommer från att det inte lockar mig att sova borta på en madrass på golvet med en massa partysugna (läs fulla) människor runt omkring mig. Får väl ta bilen hem på kvällen som den partypooper jag är nu mer! Men det är helt ok att vara en partypooper i år eftersom jag är otroligt lycklig över det lilla liv som bor i min mage och skulle inte byta det för allt i världen! Så festa ni och ha skoj, jag får betalt i augusti för allt jag måste stå ut med fram tills dess! 

 Tänk nu är det bara 20 arbetspass kvar! 20 pass under de 4 1/2 kommande veckorna. Blir två semesterdagar när mina två gullungar kommer på besök om två veckor men inte är det mkt kvar nu! Snart är det semestertider för er andra! Håll ut, snart får ni vila och njuta av sommaren! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar