torsdag 10 maj 2012

110 dagar...

Igår kväll slog det mig, jag är lite nervös inför vad som komma skall i augusti.. Nervös över allt som vi måste hinna med. Det är ju massor som måste fixas, köpas, organiseras, vikas och tvättas.. Hur ska vi hinna med allt?! Så känns det men jag vet att allt kommer lösa sig men ändå.. Tiden tickar ju på som bara den! Snart är det ju augusti.. Är ju redan v 25, det betyder alltså bara 15 veckor kvar!! Men bara allt som måste köpas! Och vad måste köpas?! Vad är måsten? Vad får man inte missa? Oj oj.. Alla dessa frågor som behöver svar! Tur att man har några kloka kvinnor i min närhet som kan hjälpa mig med lite svar!

Lånade hem ett stetoskop från jobbet så nu ska vi lyssna lite på magen och se om vi kan höra nåt där inifrån.. Hallå där inne, vem är du?! När kommer du?!      



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar