söndag 18 mars 2012

Hallå helgen?!

Var tog helgen vägen?! Även fast det känns som att det varit en lång bra helg så önskar jag att det kunde varit nån dag till.. Typ 2 till hade suttit bra! Men men.. Helgen startade så bra med hotellvistelse fredag till lördag på Grand Central. Nybyggt hotell mitt i stan. Turister i sin egen stad, så bra! Fast jag är iofs alltid som en turist här i Stockholm.. När vi kom till hotellet andades vi ut och bara njöt av den stora sängen, glodde på tv, smaskade chips och skålade i bubbel! Så skulle det vara alla fredagar efter jobbet! Senare bar det ut på stan för middag! Det var verkligen en superbra fredag! 

Efter att ha vaknat mer utvilad än på länge väntade det bästa med en hotellvistelse, frukosten! Bara sitta och läsa en tidning, äta allt gott i lugn och ro och bara vara.. Hotellfrukost äter man alldeles för sällan! Mer hotellfrukost åt folket! 

Sen bar det ju hemåt och tapetseringen och det vet ni ju redan gick strålande och resultatet blev så bra! Var så härligt att få krypa ner och sova i vårt nya fina sovrum! Och vet ni, när jag vaknade tittade jag på tapeterna och log och klev upp till en lugn och skön söndag! 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar