tisdag 7 juni 2011

Sista...

Sista frukosten intagen i 72:an, sista middagen åts igår kväll, sista sovmorgonen här i gamlingen, ja så här håller jag på.. Sista av det mesta här! Känns lite vemodigt att lämna den här fina lägenheten men vi har så mkt roligt framför oss i 62:an! Vi har även mkt bärande framför oss, eller ja, Andreas och hans vänner har mkt bärande framför sig eftersom imorn när det är dags för stora flyttardagen så jobbar jag och sen ska jag på personalfest så jag hinner inte hjälpa så mkt.. Och ja, visst hade jag kunnat skippa personalfesten men jag tycker det är viktigt att gå på eftersom jag är ny på jobbet och behöver lära känna alla på ett annat plan än jobb-personen. Får nog fixa hem lite pizza till pojkarna så de orkar med allt! Va skulle man göra utan vänner?! Snällt av dem att hjälpa till! Vi uppskattar det i massor och tar igen för det som A burit åt dem!

Jag jobbar kväll ikväll så nu ska jag köra sista rycket med fixet här hemma.. Flyttkaos utan dess like!

Hej då 72..

Hej 62!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar