onsdag 14 augusti 2013

Dagen!

Sigge och mamma har haft en mysig dag ihop! Började bra med att jag fick sovmorgon för att Andreas började lite senare. Så jäkla skönt det var att sova, till halv tio! Underbart! 

Sen spenderade vi några timmar ihop på ett köpcentrum.. När Sigge sov tog jag mig en ensamfika och läste en tidning, så härligt! Vi fick även ihop lite shopping, lite blommor, en mössa och en tröja till Sigge! Mössan kunde jag inte motstå för han var så rackarns söt i den! Fast han är ju söt i det mesta! Sen köpte jag en regnrock! När köpte man regnkläder sist?! Okej vind- och regntäta kläder men enbart regnkläder..? Tänkte ha nu när man ska börja springa mellan tågen igen när man ska till jobbet.. Slippa paraplysläpet! Så nu längtar jag lite efter regn så jag får inviga den! Vågar man säga så?! Lär ju störtregna imorn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar