torsdag 7 februari 2013

Dagen

Vintern har återvänt till Stockholm... Eller mer cementen! Fy farao va tungt det var att dra barnvagnen, dagens fyspass kan jag lova!

Det har varit en vanlig dag idag förutom att min fina Hanna kom på besök och åt middag! Tomatsoppa och nybakta ciabatta till, väldigt mumsigt! Spontanmiddagar tillsammans gillas! Tack för att du kom vännen!

Nu är min lilla pojke nerbäddad brevid mig i sängen och sover gott. Min stora pojke ligger nerbäddad med feber och ont i kroppen i soffan och sover nog oxå gott.. Bäst för mig att natta oxå om det är två som behöver ompysslande inatt!

God natt och sov så gott, dröm vackra drömmar! (Björn har berättat för mig att hans mamma Margareta brukade säga så, dröm vackra drömmar, låter så fint!)











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar