lördag 3 november 2012

God morgon!

Så min natt på madrassen slutade med att jag sovit dåligt, hela tiden väntade jag på att Andreas skulle komma och väcka mig.. Kvart i fem vaknade jag av att Andreas kom ut och skulle värma ersättningen för Sigge ville inte dricka den utan bara skrek.. Värmen hjälpte inte utan mamma fick rycka in och flytta in i sovrummet igen och ge han det han ville ha! Det visade sig sen att mesta delen av pulvret till blandningen inte kommit i vattnet utan var kvar i sin behållare.. Alltså fick Sigge dricka vatten med lite lite ersättning i.. Klart han skrek och ville ha mamma istället! Och så mycket bättre jag sov sen när jag fick krypa ner brevid min lilla kille.. Sovmorgon tog vi oss oxå, kliva upp 11 med småbarn trodde inte jag existerade.. Jag klagar inte!

Se så glad man är när man vaknar! Gullet! ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar