onsdag 8 februari 2012

Sjuker..

Så hade skrivit ett lång inlägg i morse och skickat med mobilen med det har ju tusan inte kommit fram.. Har iaf legat nerbäddad i soffan hela dagen under duntäcket.. Sovit hela dagen! Blidde inget jobb för mig! Avskyr att vara hemma sjuk. Känns som att man lämnar sina kollegor i sticket för att man inte kommer men idag gick det inte.. Min förkylning har kommit krypandes sen vi var i Boden och nu har den fått övertag över mig. Jag hostar, huvudet värker och jag snorar och är helt slut i kroppen.. Verkligen helt slut! Idag orkade jag inte ens stå och duscha utan fick sätta mig ner på golvet! Så gjorde valet att stanna hemma idag och kurera. Blir samma imorn men fredag så står jag åter givakt då tåget kommer 05:51, hoppas jag iaf...  

I köket låg några ledsna apelsiner som vi dissat lite för länge och ropade på mig. Så jag tog fram pressen och gjorde mig en c-vitamincoctail. Kan ju inte skada iaf! Oj så rackarns gott det blev! Som Andreas sa, en sån här skulle man ha färdig varje morgon när man vaknade. Ja, som vår hushållerska pressat precis innan väckarklockan ringde.. Man kan ju drömma! 

Nu ska jag åter bädda ner mig under dunet och sova vidare.. Vilken produktiv dag det varit... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar